Toyota, sektöründe yine bir ilk olan yapay zekâ uygulaması "Toyota Hazır Cevap"ı müşterilerinin hizmetine sunduToyota, sektöründe yine bir ilk olan yapay zekâ uygulaması "Toyota Hazır Cevap"ı müşterilerinin hizmetine sundu. İlk aşamada Facebook Messenger üzerinden çalışacak olan ve "Toyota Hazır Cevap" olarak adlandırılan yapay zekâ uygulaması ile Toyota ile ilgili her türlü bilgiye ulaşmak artık son derece hızlı ve kolay olacak.Toyota açıklamasına göre, Toyota dijital dünyadaki yeniliklerini ara vermeden sürdürüyor.Geleceğin teknolojisi olarak görülen "Toyota Hazır Cevap" chatbot sistemi için yaklaşık 1 yıl süren geliştirme çalışması yapıldı. Son derece pratik bir sistem olan chatbot uygulaması ile web sitesi içinde aranılan bilgi için harcanan zamandan da büyük tasarruf sağlanıyor.Kullanıcılar, en yakın bayi ve servisten, otomobillerin özellikleri ve fiyatlarına, test sürüşü imkânlarından kampanyalara kadar sorularının karşılığını anında öğrenebilecekler. Bunun için yapılması gereken tek şey Facebook Messenger’daki ara kısmına Toyota Türkiye yazıp sohbeti başlatmak.
Yorum Yazın